hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > فرهنگ سازی والا ترین هدف در برنامه های هفته بیمه 

فرهنگ سازی والا ترین هدف در برنامه های هفته بیمه 

نائب رئیس شورای هماهنگی بیمه های استان قم گفت: برنامه های هفته بیمه با هدف فرهنگ سازی و بهره وری مناسب از این صنعت در سطح جامعه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،محمود لاچینانی در نشست خبری شورای هماهنگی بیمه ها که درشعبه بیمه سینا برگزار شد، با اشاره به اینکه میزبان برگزاری همایش گرامیداشت روز بیمه و برنامه های این هفته برعهده بیمه سینا است، اظهار کرد: بیمه سینا در کنار سایر شرکت های بیمه در تلاش است تا با تحقق این شعار که همه بیمه ها عضو یک خانواده هستند، خدمات مناسبی را به مردم ارائه کند.
وی با بیان اینکه فرهنگ سازی والا ترین هدفی است که در برنامه های گرامیداشت هفته بیمه دنبال می شود، تصریح کرد: در این هفته؛ برنامه های متنوعی دنبال می شود که در تلاش هستیم فرهنگ بیمه را بیش از گذشته در سطح استان توسعه دهیم.
نائب رئیس شورای هماهنگی بیمه های استان قم با اشاره به برنامه هایی که برای گرامیداشت هفته بیمه به اجرا می رسد، گفت: دیدار با علما  و مراجعی مانند آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، آیت الله اعرافی رئیس حوزه های علمیه ،آیت الله نوری همدانی و آیت الله فاضل لنکرانی از جمله برنامه های این هفته است.
لاچینانی دیگر برنامه های این هفته را ایستگاه نقاشی با موضوع بیمه و نواختن زنگ بیمه در یکی از مدارس قم ذکر کرد و گفت: همچنین در روز پنج شنبه 9 آذرماه سال جاری گردهمایی فعالان صنعت با حضور رئیس کل بیمه مرکزی ،دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و مدیران عامل شرکت های بیمه استان قم بیمه در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار می شود.
وی با اشاره به سایر برنامه های روز همایش صنعت بیمه عنوان کرد: در این روز از تمامی نمایندگان برتر شرکت های بیمه و پیشکسوتان این صنعت در استان قم به پاس فعالیت هایشان تقدیر می شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد